Jaroslav Špitálský Ministerstvo národní obrany (MNO), ve spolupráci s Vojenským technickým a leteckým ústavem (VTLÚ), hledalo koncem třicátých let vhodné bezpečnostní pneumatiky pro obrněné automobily, 3.7cm kanony vz. 37, 8cm kanony E7, 10cm houfnice H3, lehké dvounápravové automobily pro dopravu kanonů OPÚV, 1,5t dvounápravové nákladní automobily pro trakci nových lehkých děl, hlomozny k dopravě střeliva u baterií lehkého motorizovaného dělostřelectva, přívěsné vozíky o váze 400 kg pro dopravu spojovacího materiálu u dělostřelectva, podvozky pro dopravu pásových traktorů, děl, ústředních zaměřovačů a jízdních kol. Ve dnech 6. až 10. prosince 1937, připravila holandská firma Handelmatschappij Cellastic v Amsterdamu předváděcí akci bezpečnostních ...
Značka Pro Pokračování Textu